2017-08-01
Specjalista ds. sprzedaży flotowej

GŁÓWNE OBSZARY ZADAŃ:

 

  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
  • Samodzielne prowadzenie procesu sprzedaży flotowej (analiza potrzeb, prezentacje handlowe, kalkulacje cenowe,
  • ofertowanie, negocjacje cenowe, negocjacje umów)
  • Realizacja celów handlowych i jakościowych
  • Budowanie długofalowych relacji z kluczowymi oraz nowymi klientami
  • Monitorowanie rynku
  • Budowanie pozytywnego wizerunku marki dealera

 

OCZEKIWANIA:

 

  • Zainteresowanie branżą motoryzacyjną
  • Wysoka skuteczność w zakresie pozyskiwania nowych klientów
  • Umiejętność samodzielnej pracy
  • Zdolności interpersonalne
  • Gotowość i umiejętność prowadzenia spotkań i negocjacji z osobami decyzyjnymi po stronie Klienta
  • Nastawienie na sukces
  • Wysoka kultura osobista i motywacja do pracy

 

OFERUJEMY:

 

  • Interesującą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Wysokie standardy pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Motywacyjny system wynagrodzeń


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie
pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Ganinex Adam Gazda z siedzibą
w Pszczynie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182,
1662)”.


Aplikuj o prace doradca serwisowy

Powrót